7 Temmuz 2017 Cuma

Neredeyse 4000 km Brezilya go-ahead "Demiryolu okyanusötesi" inşasına verir

Neredeyse 4000 km
Brezilya go-ahead "Demiryolu okyanusötesi" inşasına verir

Bir A A 
Pasifik Atlantik bağlayacak demiryolu, Brezilya kıyılarında başlayacak soyma Bolivya geçirdikten sonra, Peru kıyılarında Amazon orman ve Andes'e ve sonunu aşacağı
Pasifik Atlantik bağlayacak demiryolu, Brezilya kıyılarında başlayacak soyma Bolivya geçirdikten sonra, Peru kıyılarında Amazon orman ve Andes'e ve sonunu aşacağı
Brasilia
Brezilya beş Güney ulusların ticaretini yararlanacaktır Almanya ve İsviçre'den fon ile de Transoceanic demiryolu olarak bilinen "bi-okyanus trenin" nin inşaat projesi La Paz'da bir teknik toplantıda dün (22) yeşil ışık yaktı Amerikan (Bolivya, Peru, Paraguay, Uruguay ve Brezilya). bilgi Alman DPA haber ajansıdır.
"Brezilya Asya pazarlara ulaşmak ve Corumba (Brezilya tarafı) ve Porto Suarez (Bolivya) ulaşır demiryolu hattının yararlanmak için bu kolektif çabanın [katılma] ilgi ve istekli olduğunu," Ekonomik İşler Koordinatörü için söyledi América Sul Brezilya Dışişleri Bakanlığı, João Carlos Castro Parkinson yapmak.
O Brezilya-Bolivya-Peru rotada trenlerin bir sıvı hareketi yoktur bu yüzden anlaşmalar "gümrük uyum" kurmak için önemli olduğunu vurguladı.
RAYLI
Bayındırlık Bolivya Bakanı Milton Claros, Brezilya katılımını memnuniyetle karşıladı. "Biz yolda," Almanya, İsviçre, Brezilya, Peru, Paraguay, Uruguay, Bolivya, Inter-Amerikan Kalkınma Bankası (İKB) temsilcilerin katılımıyla Bolivya Dışişleri Bakanlığı'nda dün düzenlenen ilk teknik toplantı ve Corporation'a söyledi And (CAF) yerleştirilmiştir.
Ulaştırma ve Dijital Altyapı Alman bakan yardımcısı Rainer Bomba, yaklaşık 30 Alman ve İsviçre şirketleri finansman ve "Raylı Koridor Merkez Bi-Oceanic" yapımında ilgilenen uzun zaman 3750 km olurdu bir demiryolu hattının resmi adı doğruladı tamamladı. "Bu muazzam bir projedir. Artık elimizde inşaat için yatırım hedeflerini tanımlamak, "Bomba söyledi.
"Century 21 PANAMA KANALI"
Bolivyalı Bakan Milton Claros tarafından imzalanan Ulaştırma Alman bakan yardımcısı, Bi-Okyanus Koridorunu, Bolivya Devlet Başkanı Evo Morales de katıldığı eylemi birleştirmek için bir mutabakat zaptı. "Biz Brezilya, Bolivya ve Peru'da arasındaki iki okyanus tren 21. Yüzyıl Panama Kanalı olacağından eminiz," temsilci söyledi.
Pasifik Atlantik bağlayacak demiryolu, Brezilya kıyılarında başlayacak soyma Bolivya geçirdikten sonra, Peru kıyılarında Amazon orman ve Andes'e ve sonunu aşabilir. Bu çalışmalarda La Paz strong odak hükümeti Eğer Şili, denize egemen bir çıkış tarafından tarihi anlaşmazlık içinde hangi ile bir ülkenin kuzey limanlarının kullanımını önlemek istiyorum çünkü.
Rota Santos-Campo Grande (Brezilya) uzanıyor yer alacağını, Porto Suárez (Bolivya) ve Ilo (Peru) ve onun maliyeti Bolivya tarafından yapılan teknik çalışmaya göre, yaklaşık 14 milyar dolar olarak tahmin ediliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder