eKONOMİ
Şirket Mato Grosso içinde demiryolu yanlısı genişleme çalışmaları doğruladı
Mato Grosso demiryolu günümüzde sadece Alto Taquari ve Rondonópolis kasabaları arasında streç mevcuttur
Mato Grosso demiryolu ağının imtiyaz tutan TÜM Doğru İmtiyaz, çünkü Mato Grosso ve Hükümeti isteklerden, Cuiabá şarkıları yaygınlaştırma projesinin okuyan edilmiş ve daha sonra orta kuzeyde gülümsemeye doğruladı çünkü devlete önemi çalışmalarına ilgi göstermek çeşitli devlet kuruluşlar. Ancak, kapasite, talep ve yatırım veriler henüz tanımlanmamıştır.
Tahminlere göre, Rondonópolis genişlemesi Cuiabá için raylar ve daha sonra gülümsemeye, çalışılmaktadır olarak, toplamda yatırımların 5 milyar $ gerektirir gerekir. Senatör Vicente Vuolo Toplamda 2013 yılında Rondonopolis Alto Taquari terminalinin açılışı ve gelişmiş ile 2000 yılında Mato Grosso geldi demiryolunun rayları, Rondonópolis ve Sorriso arasındaki streç yaklaşık 600 km alacaktır.
Pro Demiryolu Forumu'nun başkanı Francisco Vuolo, Cuiabá ve sonraki Smile raylar kaynaklanabilecek faydaların göre, ölçülemez vardır. "Sadece demiryolunun gelişi onların terminalleri Alto Araguaia ve Rondonópolis olarak yüklü belediyelere getirdiği olumlu etkisini dikkate. Ekonomik hareket arazi değerli ve yeni işler ortaya çıkmıştır, birçok şirket yerleşmiş, artmıştır. "
Bazı şirketler hükümete artan gelirler hesaba Latin Amerika'daki en büyük kabul Rondonópolis demiryolu terminali, faaliyet gösteriyor. Şu anda, belediye göre, başka bir sanayi gübre sanayi diğerleri arasında lojistik, gübre, soya kırma, biyodizel üretimi, akaryakıt dağıtım, diğer şirketlerle katılacak sitedeki uygulanmaktadır.
Francisco Vuolo şehir ürünlerin bir akış Sao Paulo dan Mato Grosso, çağrı dönüş kargo naklediliyor sağlayacak devletin tüketici merkezi, çünkü Cuiabá için, avantajlar daha da büyük olacağına inanıyor. "Ve bu akım, mutlaka endüstriyel katma değerli ürünler getirecek" diyor. "Bugün arabalar dolu ve boş dönecektir."
Francisco tarafından vurgulanan bir başka nokta fizibilite çalışmalarında belirtildiği gibi Cuiabá trenin gelmesiyle, hala, iki şehir arasındaki sosyal bütünleşmeyi teşvik, sermaye ve Rondonópolis arasındaki yolcu taşımacılığı keşfedebilirsiniz olmasıdır.
"Kamyon kaza, hırsızlık ve daha az güvenliğe yüksek risklerle uzun mesafeleri Bu nakliye görevi değil, karayolu taşımacılığı ve, evet, demiryolu ya da su yolu için. Bu yüzden uzun mesafeler için kamyonlar, kısa mesafelerde yapma aynı yoğunlukta seyahat ve trenler var "diye savunuyor.
Tahminlere göre, Rondonópolis genişlemesi Cuiabá için raylar ve daha sonra gülümsemeye, çalışılmaktadır olarak, toplamda yatırımların 5 milyar $ gerektirir gerekir. Senatör Vicente Vuolo Toplamda 2013 yılında Rondonopolis Alto Taquari terminalinin açılışı ve gelişmiş ile 2000 yılında Mato Grosso geldi demiryolunun rayları, Rondonópolis ve Sorriso arasındaki streç yaklaşık 600 km alacaktır.
Pro Demiryolu Forumu'nun başkanı Francisco Vuolo, Cuiabá ve sonraki Smile raylar kaynaklanabilecek faydaların göre, ölçülemez vardır. "Sadece demiryolunun gelişi onların terminalleri Alto Araguaia ve Rondonópolis olarak yüklü belediyelere getirdiği olumlu etkisini dikkate. Ekonomik hareket arazi değerli ve yeni işler ortaya çıkmıştır, birçok şirket yerleşmiş, artmıştır. "
Bazı şirketler hükümete artan gelirler hesaba Latin Amerika'daki en büyük kabul Rondonópolis demiryolu terminali, faaliyet gösteriyor. Şu anda, belediye göre, başka bir sanayi gübre sanayi diğerleri arasında lojistik, gübre, soya kırma, biyodizel üretimi, akaryakıt dağıtım, diğer şirketlerle katılacak sitedeki uygulanmaktadır.
Francisco Vuolo şehir ürünlerin bir akış Sao Paulo dan Mato Grosso, çağrı dönüş kargo naklediliyor sağlayacak devletin tüketici merkezi, çünkü Cuiabá için, avantajlar daha da büyük olacağına inanıyor. "Ve bu akım, mutlaka endüstriyel katma değerli ürünler getirecek" diyor. "Bugün arabalar dolu ve boş dönecektir."
Francisco tarafından vurgulanan bir başka nokta fizibilite çalışmalarında belirtildiği gibi Cuiabá trenin gelmesiyle, hala, iki şehir arasındaki sosyal bütünleşmeyi teşvik, sermaye ve Rondonópolis arasındaki yolcu taşımacılığı keşfedebilirsiniz olmasıdır.
"Kamyon kaza, hırsızlık ve daha az güvenliğe yüksek risklerle uzun mesafeleri Bu nakliye görevi değil, karayolu taşımacılığı ve, evet, demiryolu ya da su yolu için. Bu yüzden uzun mesafeler için kamyonlar, kısa mesafelerde yapma aynı yoğunlukta seyahat ve trenler var "diye savunuyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder